Iako je Vlada RH objavila plan novog PSO programa koji je u primjenu trebao ići s početkom ovogodišnjeg zimskog reda letenja, do realizacije neće doći.

Ove zime Trade Air će prometovati na domaćim linijama prema starom PSO programu, karte su od jučer u prodaji.

Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture nije raspisalo natječaj za novi PSO program već je sa dva domaća avioprijevoznika (Croatia Airlinesom i Trade Airom) potpisala aneks starog ugovora po kojem će ove kompanije prometovati u nadolazećem zimskom redu letenja, piše Croatian Aviation.

Trade Air će tako nastaviti prometovati na sljedećim linijama od 26. listopada:

Osijek – Zagreb – Osijek, 6 puta tjedno, dva leta ponedjeljkom, srijedom i petkom,

Osijek – Pula – Split – Pula – Osijek, 2 puta tjedno, ponedjeljkom i petkom,

Osijek – Rijeka – Osijek, 2 puta tjedno, utorkom i četvrtkom,

Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka, 2 puta tjedno, utorkom i četvrtkom.

Karte na navedenim linijama moguće je kupiti na web stranici Trade Aira.

Ostaje nejasno što je sa natječajem za novi PSO ugovor koji bi zapravo trebao biti raspisan sada kako bi se ispoštovali svi rokovi i kako bi isti išao u primjenu s prvim danom ljetnog reda letenja iduće godine.

Podsjećamo, odlukom Vlade RH iz svibnja ove godine odlučeno je da će u novom PSO natječaju prijevoznici biti obavezni prometovati na gotovo istim linijama kao i do sada, uz iznimku ukidanja linije Osijek – Rijeka – Osijek te uvođenja linije Osijek – Zadar – Osijek te Rijeka – Zadar – Rijeka. Ostali detalji (poput minimalnog kapaciteta na linijama te broju tjednih letova), propisuju se u natječaju koji, kao što smo ranije spomenuli, još uvijek nije objavljen.

Pozitivna vijest je to da je nadležno Ministarstvo sklopilo aneks ugovora s Trade Airom i Croatia Airlinesom čime će domaće linije nastaviti prometovati i u zimskim mjesecima, sve do kraja ožujka sljedeće godine.

Trade Air će tako nastaviti redovno prometovati prema Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Puli, Splitu i Dubrovniku i u zimskim mjesecima, sve do proljeća sljedeće godine, čime se putnicima omogućuju point to point letovi, kao i mogućnost konekcija na međunarodnu mrežu Croatia Airlinesa iz Splita i Zagreba.