Da ova kriza, uza sve loše, ima i pokoju dobru stranu potvrđuje priča mlade talentirane Dubrovkinje Aide Machiedo koja polako, ali sigurno, stvara brand “Iz bakine škrinjice”. Riječ je o heklanom nakitu i ostalim ukrasnim modnim, ali i kućanskim, predmetima. Aida je gostovala u emisiji “Sve u 16” gdje je urednici i voditeljici Ivani Mijić Vulinović ispričala kako je sve to krenulo.
– Moja baka i mama su uvijek plele i heklale, tako da sam ja kao mala bila obučena u njihove kreacije. U par navrata ranije sam učila od njih heklati, ali se nikada od toga ništa konkretno nije izrodilo. Sve dok nije došla Corona. Izgubila sam posao, zatvorena u kući u četiri zida morala sam nešto raditi i tako je krenulo – objasnila je Romana, kojoj je mama Aida Machiedo velika podrška i pomoć.
Za sada, kako je istaknula, heklanju pristupa kao hobiju, ali za budućnost ostavlja sve opcije otvorenima.
– Za sad pratim reakcije ljudi na društvenim mrežama. Primijetili su nas, javljaju se, ali za sve treba vremena pa tako i za ovo. Još uvijek radim za prijatelje i poznanike. Teško je sada i razmišljati o pokretanju posla, jer i poznati poduzetnici su sada u krizi, ali kada dođu bolja vremena zašto da ne?! – optimistična je Romana.
I svakako ima razloga biti jer spoj tradicionalnog i modernog, koji je zaštitni znak njenog dizajna, svjetski je trend.
Romanine radove možete pogledati i poslušati cijeli razgovor u videu od 32.minute.