Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljeniji i najefikasniji oblik online oglašavanja, a kada nam ga predaje g. Miroslav Varga (Google Certified Trainer) nositelj svih Google Ads i Google Analytics certifikata tada je definitivno vrijeme da se prijavite na radionicu.
Dubrovačka razvojna agencija i ovaj put za Vas organizira još jednu u nizu besplatnih radionica baš na tu temu. Radionica je dvodnevna i održati će se u subotu i nedjelju, 23. i 24. studenog 2019. godine u prostorijama Sveučilišnog Kampusa (Branitelja Dubrovnika 41), s početkom u 10:00 sati.
Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:
1. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju.
2. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremena izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja.
3. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se izmjeri da zamišljeni smjer nije efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.
Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom – PRAVI TRENUTAK!
Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.
Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni paramteri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!
Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.
Najkraće – razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.
NAMJENA
Radionica je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.
NAČIN REALIZACIJE
PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.
IZ PROGRAMA RADIONICE:

I. Uvod u Google Ads
Google Ads hijerarhija
Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
Upoznavanje  s Google Ads metodom oglašavanja
II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
Search advertising
Display advertising
(Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)
III. Oglasi i ključne riječi
Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
IV. Izrada izvješća
Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
Na koje brojke trebate obratiti pozornost?
V. Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

PREDAVAČ: MIROSLAV VARGA, GCT – Google certified trainer

Miroslav Varga je stručnjak za online marketing, statističke analize i data mining (rudarenje
podataka). Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i apsolvirao dva
poslijediplomska studija.
Predavač je u nekoliko institucija na temu online marketinga. Jedini je hrvatski Google stručnjak, nositelj svih Google Ads i Google Analytics certifikata u statusu trostrukog djeda.
Posjeduje iznimno rijetki GCT certifikat – Google Certified Trainer.
Za sebe voli reći – sve što sam naučio, naučio sam za tuđe novce. Zato to rado dijelim.

Prijave za ovu radionicu se zaprimaju na:

Online: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefon: 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!