U 9 i 30 započela je druga sjednica Gradskog vijeća Grada Dubrovnika u ovom sazivu.

Sjednici je prisutan 21 vijećnik, to jest svi vijećnici.

Dnevni red dopunjen je trima točkama među kojima je i Izmjena odluke o zaustavljanju autobusa na Pilama.

Maro Kristić: Tražimo nadopunu Dnevnog reda-dopunu odluke o korištenju javnih površina u povijesnoj jezgri. Znamo da nije bilo planirano povećanje javnih povšina i da je osjetljiva priča. Teške su okolnosti i turistički promet nije kakav je bio. Meni se javila grupa ugostitelja koja nema javnu površinu. Riječ je o objektu u Đorđićevoj ulici i dodjelom javne površine ne bi se ugrozila protočnost ulice. Predlažem da uvrstimo ovo u dnevni red.

Pero Vićan: Ja imam ovakvih zahtjeva kao Kristić. Ja ne bi dopunio Dnevni red nego donio neki zaključak. Da idemo na formiranje tijela, naravno na čelu s Pezom.

Kristićev prijedlog nije uvršten u Dnevni red.

Marko Potrebica izvijestio je kako će se, prema prijedlogu Pera Vićana, na jednoj od sljedećih sjednica raspravljati o cjelokupnom upravljanju javnim površinama.

Dnevni red je usvojen.

Na redu su vijećnička pitanja.

Andro Vlahušić: Prije mjesec dana, prije prve sjednice, uputili ste dopis DPDS-u. Jesmo li dobili njihov odgovor? Jesu li raspravljali o Vašim prijedlozima? Drugo pitanje-Zavod za zapošljavanje je donio odluku da nema punu potporu za tvrtke koji nemaju 70 posto cijepljenih. Što je s gradskim tvrtkama? Zašto su neke tvrtke u vlasništvu Grada na punim plaćama, a neke su na manjim?

Mato Franković: Da, predložio sam izjednačavanje cijene karte za zidine i DU card-a. DPDS je održao Skupštinu. Raspravljalo se o tome. Malo vijeće je sinoć donijelo odluku da se cijene izjednače. Cijene DU carda i ulaznice za zidine će se izjednačavati. Postigli smo veće proračunske prihode. Što se tiče procijepljenosti, sva naša društva, to jest ona koja koriste sustav pomoći RH (Libertas i Čistoća). Kod Čistoće nemamo problem, ali u Libertasu imamo. U Libertasu je procijepljenost poraznih 37 posto. Bez pomoći države, Libertas bi zadnjih godinu dana teško opstao. Sva naša društva imaju ista pravila, svi primaju pune plaće, oni koji rade. Od 300 zaposlenih u Libertasu, 160 ih ne radi i oni primaju 20 psoto manju plaću. Treba razgovarati s ljudima i sindikatima i potaknuti cijepljenje.

Maro Kristić: Stanovi za mlade u Mokošici su zapeli na kriterijima, trebali smo raspisati natječaj. Gradonačelnik je obustavio donošenje odluke i obećano je kako ćemo u novom sazivu to odmah izglasati. Je li stigla uporabna dozvola i što je s kriterijima? Drugo pitanje odnosi se na turizam. Dubrovnik je brand zbog svoje baštine. Moramo promisliti svoju turističku budućnost. Moramo razmišljati o vozilima na alternativna goriva? Imamo li rebranding strategiju?

Mato Franković: Stanovi za mlade-rok im je bio travanj 2021., nemamo uporabnu dozvolu jer se otklanjaju određeni nedostatci. Investitor je Vlada RH, a ne Grad Dubrovnik. Proveli smo konzultacije s ministarstvima, dobili smo očitovanje koje nije bilo dovoljno čvrsto. Kroz desetak dana očekujemo odluku koja onda ide na Javno savjetovanje. U rujnu možemo ići s Odlukom i odmah iza toga s natječajem. Volio bih i ja da je cijeli proces išao brže. Što se tiče turizma, više puta sam isticao-održivi turizam nam je cilj. Svi programi koje smo provodili i planiramo vezani su na EU fondove. Puno toga se može financirati iz njih. Svakako mogu istaknuti da oporavak ide. Mislim da Britanci idu u dobrom smjeru. U Gradu je 52 posto cijepljenih, au DNŽ 46 posto. Treba apelirati.

Anita Bonačić Obradović: Što je s kreditiranjem studenata? Svjedočimo neodgovornom ponašanju i nelegalnom odlaganju otpada. Molim da me izvijestite koliko je kazni ispisano za odlaganje otpada na javnim površina i izvan spremnika. Župan je naglasio važnost JLS u procesu odvajanja otpada. Što je s projektom ReDu?

Mato Franković: Banka je postrožila uvjete,a nije nas upozorila. Što se tiče otpada, izvijestit ćemo Vas. No, da Vam prikažem, ako netko baci vreću smeća u Gradu, komunalni redar mora pretražiti smeće i naći dokaz da nekoga identificira, dakle eto kako to izgleda. No, zašto su ljudi neodgovorni? Zašto netko baca po ulicama? Što se tiče gospodarenja otpadom, ono jest bitna tema. Mi smo napravili prvu fazu sanacije Grabovice. Ona će biti zatvorena 2022. Prema informacijama, CGO neće dotada biti završen. Mi ćemo otpad morati odvoziti na neku drugu lokaciju, pronaći ćemo način da ne poraste cijena. Gospodarenje otpadom ima više faza, morat će se sortirati dio otpada.

Ivan Tropan: Rekonstrukcija i proširenje Lapadske obale-svi ga pratimo. Zabranjeni su radovi, mišljenja sam da zbog važnosti projekta i EU fondova, moramo izvijestiti javnost o svemu. Što je s projekt u Mokošici, je li obala devastirana?

Mato Franković: Lapadska obala je važan projekt, ima pravomoćnu dozvolu. U potpunosti je ona valjana i legitimna i ne može biti osporavana. Probleme imamo u dva smjera. Prvi je Odluka Upravnog suda u Splitu. Pašalić se žalio na rješenje Ministarstva koje je istaknulo kako on ne treba biti stranka u postpuku. Po nama je sve jasno, no evo. Tražili smo pokretanje nadzora nad radom sudca. Sud piše da je dozvola izvršna, a ona je pravomoćna. Sljedeći problem je cijena materijala u odnosu na cijenu licitiranih problema. Cijena čelika je porasla pet puta, na raznim gradilištima. Dobili smo i dopis HGK koja nas upozorava na moguće probleme. Na Lapadskoj obali mijenjamo tehniku, ne idemo na čelične pilote, dobili smo stručna mišljenja pa smo išli na SAFU i oko Velike Gospe idu piloti. Što se tiče Mokošice, tvrtka Vodovod nije devastirala obalu. Vodovod je zatražio suglasnost ŽLU da se osigura obalni zid kako se on ne bi urušio. Ovo je tek prvi dio projekta na području mokošice. Nastavak na taj projekt, koji je strateški, je projekt proširenja i sanacije cijele rive Rijeke Dubrovačke. U budućnosti će se sve proširiti. Dolje se moglo vidjet kako se septičke jame doslovno prazne u Rijeku.

Katarina Doršner: Što je s uređenjem prostora bivšeg ATD-a u Sustjepanu? Hoće li država pokloniti Gradu prostor? Što je sa školom u Karmenu?

Mato Franković: Tražili smo da nam Ministarstvo to dodjeli, sutra ministar stiže u Grad. Što se tiče škole u ulici Ilije Sarake, proveden je postupak javne nabave. Odlučili smo krenuti u sve to u rujnu, vrijeme izvođenja radova je oko godinu dana. Do prosinca iduće godine, škola će moći funkcionirati.

Olga Muratti: Šipanska Luka je jedno od naselja koje nema kanalizacijski sustav, iako je on bio najavljen prilikom izgradnje privatnih vila. Vodovod je imao sve suglasnosti i trebalo je početi s izgradnjom. No, onda se sve zaustavlja i predlaže se novi projekt od kojeg do danas nema ništa. Taj projekt predviđa pročistač unutar samog mjesta, a ne izvan njega kao što je sad. Cijevi se doslovno vide kako izlaze u more. Tko je predložio stavlajnje izvan snage projekta u Luci Šipanskoj? Kad će se pronaći rješenje? Drugo pitanje, HSU je podržala liftove u zgradama, sve se dostavilo Vladi. Sluha je imao Mato Franković, ali naša traženja su ostala mrtvo slovo na papiru. Hoćete li pokrenuti inicijativu u Saboru?

Mato Franković: Izgradnja sustava je jako bitna. Što se tiče Elafita, oni nisu dio Aglomeracije. U tijeku je izgradnja sustava na Lopudu. U idućih 5-6 mjeseci sklopit ćemo ugovor za Suđurađ. U pravu ste što se tiče Luke Šipanske. Poučen iskustvom, izgradnja kanalizacije nešto je što prvo svi žele, ma još malo žele, pa krenu radovi i onda više ne žele, to jest žele, ali da bude gotovo odmah. Pa na Kalamoti se sjećamo primjera gospara Butorca kojem se izvlaštenjem digao cijeli maslinik. Mi smo onda išli u prilagođavanje projekta. Što se tiče, liftova, apsolutno to podržavam. Dopisivao sam se s državnim tajnikom. Predlažem da putem Domouprave počnemo s izgradnjom projekata i dokumentacije.

Željko Raguž: Stanje gradske blagajne? Što je s projektom Otvoreni Grad?

Mato Franković: Sve je bolje stanje gradske blagajne. Još vlada neizvjesnost. Moramo biti realni prilikom izrade rebalansa proračuna u rujnu. Imamo manjak prihoda od oko 25 milijuna što je bolje od svih projekcija. Korekcije, ako sezona opstane, mogle bi biti minimalne za Proračun. Što se tiče projekta Otvorenog Grada, to još nije zaživjelo do kraja, ali to će uskoro biti stavljeno u funkciju. Imat ćemo direktnu komunikaciju s građanima.

Ivana Šepak: Što bi za Dubrovnik značilo kad bi obala bila crvena? Kako bi se to odrazilo na Grad? Ako se obojamo u crveno, razmišljamo li unaprijed? Bismo li mogli neke dijelove gledati zasebno?

Mato Franković: Ako budemo crveni, obveze su veće ljudi koji se vraćaju iz Hrvatske, vezano za karantene. Nije pitanje samo broja zaraženih, nego i testiranih, udio pozitivnih u testiranima. Puno bolji nam je taj postotak nego bilo koja mediteranska zemlja. Vidjet ćemo kako će se to sve razvijati. Nadam se da će ECDC odlučiti prestati brojati zaražene, nego one u bolnici i preminule. Što se tiče izdvajanja otoka, ili tako nešto. Pa ne mogu se izdvojiti ni županije.

Petra Marčinko: Što se tiče kamere u Sustjepanu, predana je peticija GK Gruž. Prema izjavi, GK Gruž je peticiju predao dalje. No, od UO za promet se to dalje nije predalo. Koji je status zahtjeva? Broj nesreća na tom području je velik i mještani su zabrinuti. Drugo pitanje je o kulturi. Kad možemo očekivati Poziv za javne potrebe za 2022.?

Mato Franković: Što se tiče prometa na području rijeke, to je razmatrano. Napravljene su i neke aktivnosti, npr. kamere za brzinu. Jedna je u čajkovićima, jedna u Rožatu i jedna u Mokošici. Svakako će biti naručene još dvije kamere-jedna za Lozicu, druga za Sustjepan. Jedna kamera košta više od 300 tisuća kuna. Čim se poboljša financijska situacija, riješit ćemo to. Skrenut ćemo pažnju MUP-u da pojačaju nadzor. Što se tiče Javnog poziva, početkom rujna će se ići s njima. Moramo biti svjesni prioriteta.

Ivan Cetinić: Našu listu zanima, obzirom da se Grad hvali transparentnošću, popis svih zaposlenih u Gradu Dubrovniku, imenom i prezimenom. Gospar Vlahušić je naveo DPDS, zna li gradonačelnik o stanju zaposlenika u DPDS-u. Ja radim tamo 18 godina.  Pričalo se o suradnjama, znate li što se tamo događa?

Mato Franković: Sve će Vam biti dostavljeno, nema problema. Mi radimo javno. Što se tiče DPDS-a, nemam detalje jer su oni neovisno tijelo. Samo odlučuju o internim stvarima. Važno je da se nastavi tradicija i usmjerenost na spomeničku baštinu.

Đuro Capor: Što je s Planom upravljanja? Ne provode se aktivnosti, nisu formirana tijela, čeka se potez gradonačelnika. Zabrinuti smo što nemamo takvu odluku pred GV-om. Izgubit ćemo šest dragocjenih mjeseci. Drugo pitanje je transparentnost. Zanima nas kad će gradske tvrtke i ustanove otvoriti svoje proračune?

Mato Franković: Ponosan sam na činjenicu da imamo prvi Plan upravljanja u RH. To je jedan živi dokument kojeg su zajedno radili i stručnjaci i građani. Čekamo suglasnost Ministarstva kulture. ići ćemo u prilagodbe. Što se tiče transparentnosti, uskoro ćete moći vidjeti sve. Pozivam građane da se uključe u projekt Otvorenog grada. rekli ste da su direktori zaštićeni, nisu. Jesu imenovani političkim putem, ali gradonačelnik odgovara za rad svakog od njih. Ne bježim od političkih imenovanja.

Nikša Selmani: Nisam dobio odgovor od 29.3.2021. vezano za elaborat za Ulicu Ante Topića Mimare. Kako je moguće da se pojavio novi elaborat koji je izmijenjen? Molim pisani odgovor i sugestija je da se ta ulica stvarno počne rješavati. Drugo pitanje je vezano za molbe stanovnika koji žive u blizini hotela Imperial. Vratila se rampa. Ne mogu im prići ni na primjer ambulantna vozila. Imamo li mogućnost pomoći građanima?

Mato Franković: Prvo ćemo pisano, što se tiče rampe kraj Hiltona. To je naša rampa-gradska. Već 200 ljudi ima omogućen pristup. Gore je vrtić pa turističke djelatnosti. Rampa je da se uvede red na tom području. Hotel nema ništa s tim-glavni pristup im je garaža. Ništa nije zapisano pečatom, mi gledamo je li bolje s rampom ili bez.

Ivan Maslać: Što je s Park ‘n’ ride sustavom na Pobrežju? Drugo pitanje-imamo zagađenja mora, to bi se trebalo riješiti Aglomeracijom, veliki broj objekata ne koristi mogućnost spajanja na odvodnju, a ne postoji sankcija takvih ljudi.

Mato Franković:  Park ‘n’ ride sustav-izrađena cijela projektna dokumentacija, očekujemo financiranje iz EU fondova. Što se tiče priključaka, automatski se oni rade do svake kuće. Naravno da ljudi moraju platiti priključak. Vidjet ću s direktorom Vodovoda da to iskomuniciramo s ljudima. Ne bi smjelo biti kuća koje nisu priključene na kanalizacijski sustav.

Blaž Pezo: Imamo li što novo vezano za izgradnju nogometnog igrališta u Lapadu?

MAto Franković: Ovo Gradsko vijeće je razgovaralo prije o tom stadionu. Uskoro ćemo predstaviti to javno-privatno partnerstvo. Imamo ideju da neka privatna tvrtka to sufdinancira, no da upravljanje prepusti Gradu. Mi ćemo dostaviti prijedlog, ali vijeće će to raspraviti.

Krešimir Marković: Naši sugrađani pitaju što je s postavljanjem pješačkog prijelaza na Nuncijati, nema ni rasvjete. Ulica svetog Križa 8-Muški učenički dom-pokušavalo se krenuti s obnovom, no projekt nikad nije zaživio. Postoji li mogućnost da Grad prebaci vlasništvo na dom pa da se to realizira?

MAto Franković: Ne postoji privremeni pješački prijelaz. Treba napraviti pravi pješački, sa nogostupom i vidljivosti. to gore je državna cesta-upravljaju njome Hrvatske ceste. Tek potpunom rekonstrukcijom možemo dobiti potpunu sigurnost. Što se tiče učeničkog doma, i ja sam tamo bio četiri godine. Osnivač je DNŽ, Grad je voljan riješiti pitanje vlasništva, možemo zamijeniti vlasništva.

Ivica Roko: Mi karićari tražimo da se dopusti ulazak do 9, ako ne može do 9, onda barem do 7 ipo, ali svaki dan.

Mato Franković: Ovo je prva godina da se primjenjuje novo pravilo za kariće kako bi se smanjilo opterećenje Straduna pa je sad dopušteno ponedjeljak, srijeda, petak, osim elektrovučnim vozilima. Ne kažem da je rješenje savršeno, ali ne možemo mijenjati do 9, jer Čistoća mora počistiti sve iza dostave. Nisam ja protiv toga, ali moramo vidjeti i sa GK Grad i stremiti poboljšanju. Moram Vam reći da se Stradun pretvara u magistralu, a Vi to i vidite.

Zaključena su vijećnička pitanja. Na redu je godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna za 2020.

Gradonačelnik je istaknuo kako je došlo do ogromnog pada prihoda-od imovine 143 milijuna kuna.

Anita Bonačić Obradović pitala je što je sa Savjetom mladih koji nema utrošenih sredstav i istaknula znači li to da se formalno osnovao, a ništa drugo se nije napravilo.

Ivan Tropan kazao je kako SDP neće podržati izvještaj jer se previše troši na zaposlene, a ne razvija se Grad.

Andro Vlahušić kazao je kako Izvještaj jasno pokazuje kakva je prošla godina bila. ‘U Proračunu Grad ima poreze i prireze. Ono što je Dubrovniku je jako bitno je oni koji plaćaju porez na dohodak. Bilo bi zanimljivo vidjeti koliko zaposlenih u Gradu i gradskim tvrtkama uopće ne žive u Gradu. Što možemo učiniti da ljudi koji rade u Gradu žive tu jer oni plaćaju Grad. Dio prihoda su komunalne naknade i dopinosi. Ako nećemo graditi, nema ni doprinosa. Treba vidjeti i koje su firme Gradu dužne. Imamo nenaplaćenih 15 milijuna kuna od autobusera’, rekao je Vlahušić.

Nikša Selmani: ‘Vezano za raspodjelu rezultata poslovanja, 12 milijuna kuna ide na UO za psolove gradonačelnika-stoji za administraciju veliki dio, o čemu se to konkretno radi?’

Pero Vićan: ‘Ovdje govorimo o svršenim vremenima, mi ćemo kao klub obje točke podržati. Moramo staviti ovo u kontekst godine iza nas. Nemamo ništa ekscesno što bi ukazivalo da se loše radilo. Svatko od nas neke stvari bi radio drugačije, ali globalno nemamo velikih zamjerki. Što se tiče plaća, npr u Sanitatu plaće nisu velike,ali su nepošteno raspodjeljene. Imate 37 ljudi s kapom na glavi koji kažnjavaju ljude, imaju koeficijent 1,6, a oni koji se hlade imaju koeficijent 3. Ja nisam promijenio stav o Sanitatu koji zarađuje na vlasništvu Grada Dubrovnika.’, rekao je Vićan.

Točke vezane za prošlogodišnji proračun su usvojene.

U tijeku je rasprava vezano za suglasnost Libertasu za leasing za nabavku tri autobusa.

Petra MArčinko napomenula je kako je Libertas javna tvrtka, da im profit ne smije biti prioritet te je pitala kako će nove linije utjecati na građane, što će njima donijeti.

Andro Vlahušić kazao je kako je najlakše biti direktor Libertasa jer direktor Libertasa ne odlučuje o ničemo, o financijama, nego vlasnici-Grad Dubrovnik i ostale općine.

Nikša Selmani kazao je kako se mora govoriti o kvaliteti usluge Libertasa. Skupština tog društva išla je na leasing kako se ne bi opterećivao Grad. Opet ovdje imamo shuttle prijevoz. To ne smije biti tu, prvo je to pogrešan naziv. Nama se to gura, a GV bi to trebalo podržati dok ne znamo je li Skupština ikad o tome odlučivala.

Ante Vojvodić: ‘Što se tiče zglobnih autiobusa, 2019. je bila ta ideja i krenuli smo u nabavku. Ali u 2020. smo imali što smo imali pa su nas autobusi ti zglobni poslužili za javni gradski prijevoz’

Nikša Selmani: Drago mi je da ste ovo rekli. Vi imate licencu za javni linijski prijevoz, a imate li za shuttle? Jer je to razlika. Ne želim da GV daje legitimitet za nešto što nije u skladu sa zakonom.

Andro Vlahušić: ‘Tvrtka Libertas je registrirana i za komercijalne djelatnosti i može raditi shuttle. Ne možemo sprječavati Libertas da obavlja poslove za koje je registriran.’

Nikša Selmani: ‘Dvojbeno je to što govorite. Jesu li europska sredstva namjenska? Mogu li se koristiti za shuttle?

Mato Franković: ‘Kad dobijete autobuse za javni gradski prijevoz, onda ih koristite za javni gradski prijevoz. ali Libertas može raditi i komercijalne poslove.’

Ivan Tropan: ‘Mislim da je kolega Selmani u pravu. Treba zakonski ispitati je li sve ok. Ovo što vi pričate o održivosti, mi pričamo o firmi koju mi obilato sufinanciramo.’

Mato Franković: ‘Kad pričamo o zakonima, recite koji stavak brani Libertasu komercijalnu djelatnost. Ne postoji, to je netko iz prsta isisao! Drugo, mi ne sufinanciramo obilato Libertas. Možemo mi donijet da ne sufinanciramo pokaze. To mi plaćamo Libertas. Osim toga, postoji ugovor s drugim općinama da se solidarno pokrije gubitak Libertasa.’

Marko Potrebica: Najlakše je izaći i reći fali linija i treba dest autobusa u 7 ujutro. Ljudi moji, budimo realni

Ivan Maslać: ‘Točka je o leasingu, i to za tri autobusa. Nije kredit i nije 30 autobusa. Ali evo, gradonačelnik hoće transparentnost, a direktor je mazohist. I onda zbog jedne rečenice o shuttle busu imamo tu raspravu od ne znam ni ja koliko’

Đuro Capor: ‘Nije to jedna rečenica, to je nedosanjani san bivšeg gradonačelnika o dva milijuna putnika u Libertasovima autobusima. Ispunjavamo li mi te snove? Sve je naopako nasađena politika kakavu kao Grad vodimo.’

Marko Potrebica: ‘Lijepo vi mijenjate teze. Mislite li vi da se svaki dan može dovest autobus iz eu fondova u Grad? Mislite li vi da će ovi autobusi čekat turiste u garaži? Mislite li vi da ne trebamo nabavit nijedan novi autobus? Barem onda kad govorite, recite direktoru svaka čast. o EU fondovima ne možete govorit jer mi to znamo’

Đuro Capor: ‘Drago mi je da i vi i Andro Vlahušić pušete u isti rog.’

Mato Franković: ‘Gospar Capor ne razumije puno toga. Neću biti odvjetnik, ali obraćate se nekim vijećnicima, a oni vam ne mogu odgovoriti. Pokušali su mnogi sa harmonikama, mi smo odlučili zbog opterećenja na jedinicama i šesticama. to je primarni razlog. Inače, ja se zalažem za potpunu izmjenu voznog reda. Da ljudi shvate da se može presjedat. Da možeš ući u autobus na Pločama, izaći na pilama i ukrcat se za bus u Gruž’, kazao je Franković.

Nikša Selmani: ‘Sve studije kažu da Grad više ne može širiti infrastrukturu, nego mora poboljšati javni prijevoz.

MAto Franković: ‘Apsolutno da javni prijevoz mora biti okosnica. Ali ovo nisu normalna vremena. Nalazimo se u kriznim vremenima. Moramo štiti i sve što štitimo, to je velika klackalica. Negdje moramo pustiti, negdje zategnuti

Petra Marčinko: ‘Građani su kontinuirano predlagali premrežavanje linija, a dobili smo beskorisna rješenja. Kako mi u godinu ipo dana nismo našli rješenja za linije. Doduše, mi ove linije imamo već 30 godina pa možda treba čekati još 30. Zaista molimo da dobijemo te podatke o profitabilnosti.’

Pero Vićan: ‘Ja ću se vratiti na Maslaća i Roka. Prvo, jasno je o kojoj se točki radi. Puno smo vremena izgubili. Libertas je skupa priča i ja ga jako dobro pozanjem. To je zahtjevna tvrtka i poslije Vodovoda, najznačajnija. Tu radi preko 300 ljudi. Tamo su zaposlenici iz Župe, Konavala i Hercegovine. U pravu je Roko što je rekao. Ja se autobusom ne vozim. Ali, obzirom na životnu dob mogao bi imati besplatni pokaz. Generalno je u pravu Franković kad kaže da više zaposlenici daju Gradu, nego štpo je Grad dao LIbertasu. Ja ne mogu doć sebi da pričamo trebaju li nam tri nova autobusa. Ma ne tri, nego 33. I počnimo razmišljati o električnim autobusima. Treba vidjeti iskustveno što treba s linijama. građani moraju razumjet Libertas i Gradsku upravu. Savršeno je da svi dijelovi budu povezani, ali to nije uvijek moguće. ‘