FCW

Imidž Dubrovnika kao destinacije najviše se propituje tijekom ljetnih mjeseci kad je povijesna jezgra ispunjena tisućama posjetitelja. Sliku grada oblikuju i brojni mediji koji izvještavaju o različitim temama. Donedavno je Dubrovnik u stranim medijima bio sinonim za grad kojemu prijeti crni scenarij zbog velikog broja turista, a danas je situacija nešto drugačija.

Stradunom svakoga dana prošetaju tisuće posjetitelja. Što ih je tu dovelo – povijest ili činjenica da se tu snimala njihova omiljena televizijska serija ili film – ostaje manje važno od toga da su došli i uživaju u ljepotama grada koje malo koga ostave ravnodušnim. No prije dolaska većina se turista informira putem medija o destinaciji u koju dolazi. Lonely planet, jedan od najpoznatijih internetskih vodiča kroz gotovo sve svjetske destinacije, nedavno je objavio tekst u kojem je Dubrovnik uspoređen s Palma de Mallorcom koja, piše, očajnički mora ograničiti broj brodova na kružnim putovanjima. Za razliku od prethodnih takvih reportaža, ovaj put naš je grad stavljen kao primjer jer se aktivno obračunava s gužvama i nastoji ih riješiti.

Detaljnije u prilogu Dubrovačke televizije.

Komentiraj

FCW