Vijećnici su dali suglasnost i Libertasu za sklapanje ugovora o operativnom leasingu s ostatkom vrijednosti na razdoblje od sedam godina za nabavu pet novih autobusa. Ponovno se potegnulo pitanje financijske slike ove gradske tvrtke.

Na dnevnom redu našla se i točka o davanju suglasnosti Libertasu Dubrovnik d.o.o. za sklapanje ugovora o operativnom leasingu s ostatkom vrijednosti na razdoblje od 7 godina za nabavu pet novih autobusa i izdavanje instrumenata osiguranja.

Direktor Libertasa Franko Mekišić smatra kako nije potrebno prethodno obrazložiti točku.

ĐURO CAPOR
Zamolio bih objašnjenje za rečenicu koja se nalazi u dokumentima koje smo dobili kao vijećnici da nije moguće dobiti EU sredstva za kupnju autobusa zbog toga što su ovi autobusi predviđeni za komercijalnu namjenu.

FRANKO MEKIŠIĆ
Ne možemo jer takvih sredstava uopće nema dostupnih u trenutku, prvi sljedeći će biti na alternativni pogon, u drugom dijelu piše da ćemo ih koristiti za školski prijevoz. S obzirom da nije riječ o javnoj usluzi, mi je tretiramo kao komercijalnu, zato ih nije moguće povući. Prvenstveno će voziti školski prijevoz. U trenutcima kad nema škole bit će predviđen za školske linije.

KREŠIIR MARKOVIĆ
Jedno pitanje, često prođem tamo pored parkinga i vidim autobuse. Ima li Libertas dovoljno autobusa za obavljanje, što mu znače novi autobusi i što se radi s ovim starima koji stoje tu mjesecima i godinama?

FRANKO MEKIŠIĆ
Libertas ima dovoljan broj autobusa u nabavku idemo, a stare držimo jer želimo zadržati dio povijesti. Bit ćemo spremni.

MARO KRISTIĆ
Pozdravljam ovo. Vodio sam da ima 128 autobusa u voznom parku, koja je prosječna starost, koliko ih je u leasingu? Je li to najbolji način ili jedini mogući s obzirom da je društvo poslovnu godinu završilo u gubitku, kakva su vaša očekivanja?

FRANKO MEKIŠIĆ
S ovom godinom smo izašli iz priče starih leasinga, jedina koja su na leasing su ova koja je suglasnost dana lani i ove godine, bit će ih ukupno 10. Leasing biramo jer nam daje najotvorenije ruke a ako u jednom trenutku nam autobusi ne budu trebali i dugoročno van autobusa EU fondova, svu flotu bi htjeli mijenjati kako ističe leasing, vratiti stare i uzeti nove. Prije to nije bilo moguće, ako nastavimo ovih ritmom 10 autobusa godišnje, doći ćemo da sve možemo vratiti i uzeti nove kako ističe leasing. Nismo prošlu završili u gubitku nego dobitku 10 tisuća eura.

MARKO POTREBICA
Libertas više nije ljubitelj old timera kao što je bio. Ulažemo direktno u djelatnost kojima dižemo sigurnost. Javno šaljem poruku da naši dragi prijatelji iz susjednih općina vode računa da je Grad Dubrovnik taj koji nosi dio tereta i osiguravamo dobar dio flote, kako u mom Primorju tako i u okolnim općinama. Libertas leži na plećima Grada Dubrovnika.

Jednoglasno je usvojena točka dnevnog reda.