Nakon što su iz Avioradara objavili informaciju kako nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines samo tri dana nakon ponovne uspostave, reducira letova prema Splitu i Dubrovniku odgovore smo potražili u toj aviokompaniji. Nije tajna da se ovaj avioprijevoznik već godinama maćehinski odnosi prema krajnjem jugu po pitanju cijene karata. Čini se kako se ni u skoroj budućnosti po tom pitanju neće puno promijeniti.

Prije tri dana ponovno je na radost mnogih uspostavljen domaći zračni prijevoz, a Split i Dubrovnik povezani s glavnim gradom. No onda, vijest koja je iznenadila mnoge. Avioradar izlazi s informacijom kako Croatia Airlines reducira letove. Na naš upit zašto su krenuli s reduciranjem iz Croatia Airlinesa stigao je brzi odgovor. Tvrde ne možemo govoriti o reduciranju letova.

Nakon djelomične obnove zračnog prometa u ponedjeljak, 11. svibnja svim putnicima i nadalje će biti na raspolaganju dva dnevna leta između Zagreba i Dubrovnika (i obratno) i to jutarnji let i večernji let iz Zagreba u Dubrovnik i obratno, koji će se obavljati ili izravno ili preko Splita, ovisno o konkretnim operativnim uvjetima. Dakle, ne možemo govoriti o reduciranju letova, dok su navedena izmjena u planiranom redu letenja, kao i eventualne buduće izmjene, prilagođene smanjenoj tržišnoj potražnji za uslugom zračnog prijevoza te racionalizacijom operativnih troškova u uvjetima epidemiološke krize, koja je izrazito negativno utjecala na svjetsku avioindustriju i sektor turizma u cjelini – ističu iz Croatia Airlinesa.

Iz Croatia Airlinesa najavljuju kako od 24 svibnja ponovno uvode izravan večernji let iz Zagreba u Dubrovnik, a od 25. svibnja izravan jutarnji let iz Dubrovnika u Zagreb kako bi se putnicima, nakon dolaska u Zagreb, omogućio priključni let na liniji Zagreb – Frankfurt i Zagreb – Amsterdam. Cijene karata ostaje ista.

Treba naglasiti da je tvrtka prigodom djelomične obnove letova unutar Hrvatske ponudila istu tarifnu strukturu koja je vrijedila i prije epidemiološke krize, odnosno obustave domaćeg prometa u ožujku. To znači da su putnicima i dalje na raspolaganju karte u četiri cjenovna razreda – odgovorili su na upit iz CA.

Pa tako najjeftinija karta Dubrovnik – Zagreb – Dubrovnik, koja je u ponudi od 11. svibnja, košta nepunih 789 kuna.

Godinama se inače apelira na odnos nacionalnog avioprijevoznika prema Dubrovniku koji je avio destinacija. Gradonačelnik Mato Franković više puta je isticao loš i maćehinski odnos prema Gradu, apelirali su i tražili odgovore i novinari Dubrovačke televizije i to od predsjednika Uprave Jasmina Bajića. No odgovora nije bilo. Ali je bilo bježanja od kamera.

U međuvremenu Bajiću je produljen mandat, a država je po tko zna koji put financijski intervenirala jer eto kažu važno je zbog turizma spasiti jednog gubitaša.