Prilikom rasprave o prijedlogu izmjena i dopuna o načinu naplate i kontrole parkiranja vezano za parkiralište Paščara, pokrenula se žustra rasprava između gradonačelnika Mata Frankovića, predsjednika Gradskog vijeća Marka Potrebice i vijećnika SDP-a Jadrana Barača.

Dotaknuli su se činjenice kako je Gradsko vijeće još 2019. izglasalo odluku čiji su dijelovi odlukom suda stavljeni van snage, a usto je Grad nepravomoćno proglašen krivim za diskriminaciju.

Potrebica (HDZ): Nekadašnji predsjednik Udruženja taksista je ovo zagovarao. Kad smo usvojili taj model, otišao je u privatnike i za tu odluku nas tužio. Ja osobno sam svjesno digao ruku za dubrovačke taksiste. Odluke suda se poštuju i ne komentiraju. Ovo nije pravomoćna presuda i već smo izašli izvan okvira. Koristimo pravne instance koje su nam na raspolaganju. Ja sam nedvosmisleno legalist. Naš je cilj bio 220 dubrovačkih taksista koji će u nama imati svoje gradsko vijeće i čelništvo grada.

Maro Kristić (MOST): Osobno mislim da ovdje niti ne postoji vijećnik koji razmišlja drugačije. Cilj je bio domaćima osigurati privilegirani položaj. Na kraju se ispostavilo da je odluka suda takva kakva jest. Paščara ostaje građanima, a treba čekati pravorijeke i u okviru toga donositi odluke. Ostaje pitanje kako utvrditi pravni interes da to ne bude samo šačica nego da to bude jednako dostupno za sve. U drugome ja ne vidim nikakav problem.

Mato Franković (HDZ): Hvala g. Kristiću na isticanju točnih činjenica. Odluka koju je GV donijelo nije stavljena van snage nego određeni članci, ne cijela odluka. Ovim danas usklađuje se s tumačenjima iz presude i dijelovima koji nisu ukinuti ili su izgubili smisao.

Barač (SDP): Naravno da su izgubili smisao. Ugovor između Sindikata i Sanitata. To se mora uskladiti.

Franković (HDZ): Ja da se 100 puta rodim opet, isto bih napravio jer je to isključivo bilo u cilju zaštite dubrovačkih obitelji i obrtnika, isključivo u zaštitu njihovog je ovo bilo napravljeno. Kristić i ja smo bili oštri protivnici liberalizacije, smatrali smo da će doći do prostitucije djelatnosti i da će doći do kolapsa. Na kraju se to pokazalo istina, najviše su patili dubrpvački taksi obrtnici i javni gradski prijevoznik jer se većim brojem taksija smanjio broj putnika koje prevozi Libertas. To su dva efekta koja su se ostvarila tim zakonom. Mi moramo štititi naše obrtnike. Mi vijećnici.

Barač (SDP): 240 ljudi koji koristi taj parking nije cijeli grad niti su sve građani. Naštetili ste svima ostalima koji nisu imali pravo korištenja. Neki su tražili učlanjenje u Sindikat i nikad im se nisu očitovali. Zato je sud to ukinuo. Vi to ne razumijete.

Franković (HDZ): Za razliku od vas, ja itekako znam što znači raditi u interesu građana grada Dubrovnika. O dprvog dana mandata sam radio i radit ću i u sljedećem mandatu, a bojim se kako ste vi počeli da nećete u idućem mandatu sjedati u Gradskom vijeću.

Lujić (MOST): O ugovoru Sanitata i Sindikata – taj ugovor iz lipnja 2019. je sklopljen na godinu dana i prije svih presuda je istekao i bespredmetno je o njemu raspravljati. A spomenuli ste Uber. To smo htjeli izbjeći, htjeli smo zaštititi naše domaće taksiste, došlo ih je u grad jako puno. Ja ne znam zašto se vi zalažete, nije mi jasno.

Barač (SDP): Vi ste pravnica, ja želim poštivati vaše pravno znanje. Sad ste rekli još goru stvar. Ugovor je istekao. Nitko nije imao ekskluzivno pravo stajati na onom djelu, trebalo je to skinuti odmah. Jeste li na to upozorili ovu gradsku upravu? Je li se mi vodimo kakvim zakonima i pravima? To je ono za što se ja zalažem. Ako će me građani u tome shvatiti, oni će me honorirati, a ako ne svo zlo s time.