Na naš redakcijski mail stigao je odgovor platforme Dubrovnik – naš grad na priopćenje tvrtke Sanitat o prostorima za oglašavanje u njihovom vlasništvu. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

Tko obmanjuje javnost, ljudi iz platforme Dubrovnik – naš grad ili ipak vodstvo Sanitata, tvrtke koja bi trebala biti servis svih građana našeg grada? Dok iz Sanitata tvrde jedno, činjenice govore drugo. Sanitat upravlja s ukupno 6 city light pozicija za plakate, a naš upit o njihovoj dostupnosti za oglašavanje napisali su da su u periodu predizborne kampanje sve pozicije zauzete. Zaboravili su reći tko ih je zakupio. Pitamo se zašto su to ispustili?

Prigodno su se zaboravili osvrnuti i na činjenicu da su diljem Hrvatske, od Rijeke do nama susjednog Metkovića, baš za ove izbore donesene odluke o pravu na korištenje oglasnih površina u vlasništvu Grada pod istim uvjetima, a neke sredine zbog velikog interesa političkih stranaka i nezavisnih kandidata svakom podnositelju zahtjeva omogućuju korištenje dijela navedenih oglasnih površina, što u Dubrovniku pod HDZ-om očito nije slučaj.

Ali koje su to još 24 pozicije koje spominju u svom priopćenju kao da je riječ o nevjerojatnoj ponudi skrojenoj baš za političku oporbu vladajućoj koaliciji, što nas ne bi čudilo da i jest slučaj? To su, kako i sami navode na svojim stranicama, “plakatne površine (kamena table, kameni stupovi za oglašavanje)” za koje vam svečano obećavaju: “Trudimo se osigurati vidljivost plakata 3-5 dana”. Nakon toga? Pa, zna se… Pametnom dosta.