Zbog opetovanog kršenja odredbi zaključenog ugovora o zakupu javne površine te odredbi Odluke o zakupu javnih površina na trideset dana otkazan je ugovor o najmu javne površine zakupniku „Galleon 181 j.d.o.o. za ugostiteljski objekt „Good life“ u ulici Uz Tabor, stoji u objavi na internetskim stranicama Grada Dubrovnika.

Otkazi ugovora izjavljeni su zbog postavljanja više stolova i stolica na javnu površinu nego što je ugovorom dozvoljeno, odnosno zbog proširenja zakupljene javne površine i smanjenja slobodnog prolaza ulicom te ometanja prolaza dijelom ulice. Zbog ponavljanja jednakog kršenja ugovora u roku od jedne kalendarske godine, drugi otkaz ugovora izrečen je u trajanju od 30 dana, dok je za prvi prijestup istom objektu u listopadu 2022. izjavljen otkaz u trajanju od sedam dana.

Naime, djelatnici Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, Odsjeka za komunalno redarstvo, dana 20. travnja 2023. godine utvrdili da je tvrtka Galleon dozvolila postavljanje dodatnog stola te s drvenim klupama izašla na udaljenost od 130 cm, s jednim stolom od drvene bačve izašla na udaljenost od 155 cm te s postoljem od dva drvena suncobrana izašli na udaljenost od 170 cm, premda im je sukladno zaključenom ugovoru odobrena širina od 120 cm. Također, suprotno odredbama ugovora, postavljene su dvije reklamne table izvan zakupljene javne površine te je time ometan prolaz ulicom..

Komunalno redarstvo je postupajući po službenoj dužnosti o tome izdalo obvezni prekršajni nalog, a gradonačelnik je sukladno svojim ovlastima izjavio otkaz ugovora o zakupu javne površne na razdoblje od trideset dana, koji je zakupniku uručen osobnom dostavom dana 29. svibnja. Zakupnik može zatražiti ponovno zaključenje ugovora nakon otklanjanja okolnosti koje su dovele do otkaza ugovora, ali ne prije protoka roka od trideset dana.