‘Dubrovnik ne ide nigdje već čeka na vas’ i ‘Dubrovnik tamo gdje je srce’ – dvije su promotivne kampanje koje je predstavila Turistička zajednica grada Dubrovnika kako bi privukla turiste. Zanimali su nas rezultati tih kampanja pa smo Turističkoj zajednici grada Dubrovnika prije 10 dana poslali upit.

U odgovoru su naveli kako se promotivna kampanja ‘Dubrovnik ne ide nigdje već čeka na vas’ (Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you) provodila u razdoblju od 1. svibnja do 1. lipnja i to na pet europskih tržišta (Hrvatska, Slovenija, Skandinavija, Njemačka i Velika Britanija).

U kampanji su prezentirali pet videa plasiranih putem društvenih mreža, koji su tvrde pregledani 1 478 565 puta, a kampanja je dosegnula 363 584 korisnika.

– Očekujemo i odličan odaziv promotivne kampanje „Dubrovnik – tamo gdje je srce“ koja je u tijeku do kraja lipnja, a koja za cilj ima istaknuti ljepote Dubrovnika i privući turiste na dolazak. Unutar te promotivne kampanje, u razdoblju od 15. do 30.lipnja odvija se i akcija „Početak ljeta u Dubrovniku“ koja uključuje popuste i pogodnosti za posjetitelje Dubrovnika na brojne turističke usluge iz niza raznih kategorija, od znamenitosti, muzeja, galerija, ponuditelja smještaja i ugostitelja – navode između ostalog iz TZ-a te podsjećaju kako očekuju porast turističkog prometa prema najavama slijetanja zrakoplova.

Međutim, konkretnog odgovora koliko je zapravo turista stiglo u Dubrovnik zbog te dvije kampanje nismo uopće dobili. Podrobnije nas je još zanimalo na kojim je točno društvenim mrežama plasirano tih navedenih pet video priloga pa smo od TZ-a dobili i screenshot.

Inače, zanimljivo je kako je te iste promotivne video materijale na njihovoj službenoj facebook stranici pregledalo niti stotinjak ljudi.