Nakon što su krajem travnja briljirali s kampanjom promocije Dubrovnika pod nazivom „Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you“, koja će se provoditi putem društvenih mreža, a koja je do kraja ostala nejasna i nedefinirana, danas iz Turističke zajednice, skoro mjesec dana poslije, šalju novu promotivnu kampanju ali za hrvatsko tržište pod nazivom ‘Dubrovnik – tamo gdje je srce’. I za ovu kampanju nisu ništa detaljno pojasnili.

Pišu kako je riječ o online kampanji usmjerenoj na četiri nacionalna portala (ne navode koja) u trajanju od pet tjedana, a slogan je stih akademika Luka Paljetka.

U obrazloženju pak kratko navode kako kampanja ima za cilj potaknuti domaće goste na posjet Dubrovniku te kako u sljedećem razdoblju uz veliki popust za gradske zidine, Rezervat Lokrum, te akciju Grada Dubrovnika za 1 kupljenu + 1 gratis tjednu Dubrovnik card , brojni hoteli, privatni iznajmljivači, turističke agencije i ugostiteljski objekti nude svoje usluge po sniženim cijenama.
Od 15. do 30. lipnja, na inicijativu Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika, gratis ulazak za sve posjetitelje moguć je u Arboretum Trsteno, Dubrovačke muzeje (Kulturno- povijesni muzej u Kneževu dvoru, Pomorski muzej u tvrđavi sv. Ivan, Etnografski muzej u žitnici Rupe, izložbe Arheološkog muzeja u tvrđavi Revelin) ; Umjetnička galerija Dubrovnika; Dom Marina Držića; Prirodoslovni Muzej; Muzej Domovinskog rata i Lazareti.

I ništa dalje od toga nismo doznali osim da je, što smo već čuli bezbroj puta, hrvatsko tržište proteklih godina u ukupnim turističkim rezultatima Dubrovnika na šestom broju top ljestvice najbrojnijih turista, iza Britanaca te potom Amerikanaca, Njemaca, Francuza i Španjolaca.

Dodajmo još kako su priopćenje u TZ-u potkrijepili  fotografijom u vertikalnom formatu koja je sve, samo ne za objavu i to na naslovnici.

Obzirom kako u Turističkoj zajednici još uvijek ne znaju, ili ne žele naučiti kako portalima  fotografije u vertikalnom formatu ne odgovaraju za objavu, već one u horizontalnom, umjesto njih, odlučili smo odabrati onu kojom ćemo ilustrirati priopćenje.