Dubrovnik će, od 7. do 10. studenog 2018., biti domaćin četvrtog po redu Festivala turizma i strategije. Ove godine glavna tema je cruise turizam, a riječ je o zajedničkom projektu u organizaciji Grada Dubrovnika i francuskog grada prijatelja Rueil Malmaisona.

 

Za konferencijski dio Festivala odabrana je aktualna tema ”Kružna putovanja i gradovi – prilike i izazovi”, upravo zbog važnosti turizma kružnih putovanja u europskim destinacijama, među kojima jedno od vodećih mjesta zauzima i Dubrovnik. Strateško upravljanje gostima i posjetiteljima problematika je kojoj Grad Dubrovnik pridaje veliku pažnju, a ovogodišnji Festival turizma i strategije fokusirat će se upravo na teme prilika i izazova s kojima se svakodnevno susreću destinacije koje primaju posjetitelje s brodova na kružnim putovanjima.

 

O ovim temama govorit će brojni sudionici, predstavnici mediteranskih destinacija i luka kao i ugledni predstavnici međunarodnih asocijacija cruise turizma, cruise kompanija te znanstvenici. Među najavljenim govornicima su Cindy D’Aoust predsjednica CLIA organizacije (Međunarodna udruga brodarskih kompanija za kružna putovanja), Airam Díaz Pastor predsjednik Med Cruise asocijacije (Udruga mediteranskih luka za prihvat brodova na kružnim putovanjima), Alberto Cappato, tajnik AIVP asocijacije (Međunarodna udruga gradova i luka) ujedno direktor Luke Genova i Christopher Windsor-Price direktor nautičkih poslova Marella Cruises.

 

Kao glavni govornik očekuje se i CBS-ov novinar Peter Greenberg, višestruki dobitnik nagrade Emmy, istraživački novinar i reporter, prepoznat, uvaženi i izuzetno cijenjeni američki izvjestitelj. U turističkoj industriji poznat kao “Putnički detektiv”, urednik je Turizma za CBS News i veliki poznavatelj turističkih tema.

 

Zajedničkim promišljanjem, razmjenom iskustva i primjera iz prakse te panel raspravama cilj je doći do zaključaka koji će se integrirati u razvoj strategija destinacija. Svoja iskustva, uz Dubrovnik, podijelit će i gradovi poput Venecije, Barcelone, Bruggea, Krfa, Kotora, ali i gradova u riječnom cruise turizmu poput Vukovara.

 

Uz konferencijski dio, četverodnevna manifestacija uključuje i nagrađivanje najboljih marketinških i promocijskih alata, pa će se tako dodijeliti nagrade za najbolje primjere marketinške kampanje, video materijala i tiskanog materijala ponude destinacija za brodove na kružnim putovanjima.

 

Bit će organizirana i događanja namijenjena široj publici, s posebnim naglaskom na mlade.

 

Susreti na ovom četvrtom Festivalu turizma i strategije u Dubrovniku omogućit će i daljnju suradnju sudionika, kao i realizaciju budućih zajedničkih projekata.

 

Najave i aktivnosti festivala mogu se pratiti na web stranici: LINK