Grad Dubrovnik prije nekoliko dana izašao je s animiranim filmom ‘Dubrovnik-sigurno odredište. ‘Znali smo onda, znamo i danas“ – moto je animiranog filma, novog alata promocije Dubrovnika u kojem glavnu ulogu ima vitez Orlando.

Nakon što smo jučer izašli s informacijom kako animirani film košta oko 100 tisuća kuna (barem tako tvrdi zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić) zbog velikog interesa dubrovačke javnosti na ovu temu zanimale su nas i dodatne informacije pa smo danas uputili dodatni upit i Gradu Dubrovniku koji je naručitelj filma i Turističkoj zajednici grada Dubrovnika.

Pitanja su vrlo jednostavna.

Tko se točno bavi osmišljavanjem promotivnih strategija Grada Dubrovnika?

Tko je zapravo odobrio da se brend Dubrovnika prikaže apstraktnom animacijom i što je najvažnije je li uopće bilo potrebe animirati grad poput Dubrovnika?

Je li cijena od 100 tisuća kuna s PDV-om ili bez PDV-a?

Zašto se ide u realizaciju drugog filma pod nazivom Respect the city? Koliko će on koštati te hoće li isto biti animirani?

Pitanja su vrlo jednostavna pa se nadamo kako će i odgovori biti vrlo jednostavni, konkretni i precizni jer javnost ima pravo znati gdje se troše njihovi novci?

Dok ne odgovore, pogledajmo svi skupa još jednom film.