U ime platforme Dubrovnik – naš grad poslali su priopćenje kandidatkinje za zamjenicu gradonačelnika Nataše Gabričević na temu uzurpacije prostora za oglašavanje u vlasništvu Sanitata Dubrovnik. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

 

Zar je moguće da i na oglasne površine u vlasništvu Grada Dubrovnika pravo imaju samo Mato Franković i HDZ? Naime, platforma Dubrovnik – naš grad u pripremi kampanje odlučila je dio budžeta uložiti u oglašavanje na površinama baš u vlasništvu Grada i sukladno navedenom poslali smo upit Sanitatu da nam dostave cjenik i uvjete za potrebe izbornog oglašavanja.

Vrlo brzo je uslijedio odgovor s linkom na redovni cjenik, ali i informacija da za cijeli navedeni period nema slobodnih oglasnih prostora na tzv. city lightovima. I dok su diljem Hrvatske – od Rijeke, Pule, Opatije pa do nama susjednog Metkovića, baš za ove izbore donesene odluke o pravu na korištenje oglasnih površina u vlasništvu Grada pod istim uvjetima, a neke sredine zbog velikog interesa političkih stranaka i nezavisnih kandidata svakom podnositelju zahtjeva omogućuju korištenje dijela navedenih oglasnih površina, iste takve površine u našem gradu su očito rezervirane samo za odabrane stranke.

S obzirom na epidemiološke uvjete očekuje se da sudionici izbora značajno smanje broj i veličinu predizbornih skupova i sastanaka. Stoga će većina sudionika uz društvene mreže dodatno koristiti opcije podjele letaka od vrata do vrata i na ulicama, a brojne stranke i liste zasigurno planiraju koristiti reklamne panoe. Samim tim još je veći grijeh vodstva Sanitata i gradonačelnika Frankovića, koji ovakvim postupanjem izravno ugrožavaju pravo građana na izbor.

Cilj nam je bio uložiti dio novaca za oglašavanje upravo u komunalna društva našeg Grada, ali očito da zbog stranačkih interesa HDZ-a i njihovih poslušnika to nećemo biti u prilici ostvariti. Stoga pitamo – jesu li oglasne površine zaista u vlasništvu Grada, kao što piše u članku 39. Komunalnog reda, ili su ekskluzivno vlasništvo HDZ-a i koalicijskih partnera?