Domaće brdsko prvenstvo naznačilo je da će sezona biti krajnje neizvjesna, a time i uzbudljiva. Na brdskoj stazi nadomak Skradina, koja se smatra jednom od najljepših u nas,  šibenski Autoklub „Mihovil“ organizirao je  „13.Nagradu Grada Skradina 2019., međunarodnu utrku FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone, Prvenstva Republike  Hrvatske u kategorijama I i II, Prvenstva povijesnih automobila i Prvenstva Regije Jug HAKS-a (Dalmacija), kao i Šampionat Bosne i Hercegovine.

U konkurenciji 96 vozača iz četiri zemlje očekivanu je „generalku“  ostvario višestruki hrvatski prvak, vozač formule „Reynard Zytec F3000“,  Mađar Laszlo Szasz (AK Dubrovnik racing), no malo je nedostajalo da mu vremenske prilike umanje slavlje. Naime, tijekom dviju bodovnih vožnji naizmjenično su se sa živcima većine vozača, ali i organizatora, poigravali oblaci propuštajući kišu na mahove.

Rezultati – ukupni poredak: 1.Szasz (AK Dubrovnik racing, Reynard Zytec F3000) 3:39,730 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2.Pereković (AKK Zanatlija Zagreb, Mitsubishi Lancer Evo IX, +2,136 sekundi, 3.Jurišić (AK Župa Dubrovačka, Audi A4 STW 2.0) +2,822, 4.Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon R 32T) +6,553, 5.Dajak (AK Solin, Formula Norma N20F) +8,293, 6.Manenica (AK Dubrovnik racing) +9,697, 7.Muhvić (AKK Petar Klepac Gerovo, oba Mitsubishi Lancer Evo IX) +9,823, 8.Jakšić (Crna Gora, Honda Civic TypeR) +11,780, 9.Utrobičić (AK Oneum Omiš, Citroen AX 1.6) +13,782, 10.Alduk (AK Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR) +13,917.

ugodno je iznenadio dubrovački as Stijepo Manenica (AK Dubrovnik racing), ove godine u novom automobilu „Mitsubishi Lancer Evo IX“ grupe N. Bio je neznatno sporiji od formule Laszla Szasza, a tek 368 tisućinki brži od Riječanina Marija Jurišića (AK Župa Dubrovačka). U toj prvoj vožnji brži od Perekovića bio je i Ćiro Utrobičić (AK Oneum Omiš) u „Citroenu AX 1.6“, tek dvije sekunde slabijim vremenom iza Jurišića koji je nekad vozio taj automobil. U drugoj vožnji Domagoj Pereković (AKK Zanatlija), čija je ekipa napravila pravo malo čudo osposobivši podosta razbijeni Mitsubishi u samo pet dana, najboljim vremenom vožnje 1:49, 429 minuta nadoknađuje zaostatak i pobjeđuje u Kategoriji I, ukupno drugim vremenom iza Szasza. Jurišić je tako u „Audiju A4 STW 2.0“ za Perekovićem zaostao tek 686 tisućinki, dok se Dimitrijević morao zadovoljiti trećim mjestom kategorije. Poslije dvije utrke bodovno su na čelu ljestvice Prvenstva Hrvatske izjednačeni Dimitrijević i Jurišić, dok Pereković mora loviti zaostatak. Izvrsni Manenica, pobjednik grupe N, završio je kao šesti ukupno, mjesto bolje od nekadašnjeg prvaka Europe Tomislava Muhvića (AKK Petar Klepac), obojica u „micekima“ grupe N, a među prvih deset je i pobjednik grupe A Splićanin Ante Alduk (AK Dubrovnik racing) koji je tako naznačio da pošto-poto želi treći uzastopni naslov prvaka Hrvatske i Zlatnu kacigu HAKS-a. U grupi N treće je vrijeme ostvario Đivo Franić (AK Dubrovnik racing), a Alduku su društvo na postolju PH grupe A činili veteran Niko Pulić (AK Dubrovnik racing), ovog puta u „Ford Fiesti“ i Puljanin Saša Radola (AMK No Traction), zamijenivši pozicije u odnosu na rezultate sa Sljemena.

Ekipno  i ovog puta najbolji Dubrovčani ispred „susjeda“ iz Župe, a bodovno znatno slabiji ali treći među 17 klupskih družina vozači AK Solin.

PH Kategorija I i grupa E1 – 1.Pereković, 2.Jurišić, 3.Dimitrijević; grupa N 1. Manenica, 2-Đ.Franić, 3.Medić (AK Solin); grupa A 1.Alduk, 2.Pulić, 3.Radola; grupa C, CN… 1.Szasz, 2.Dajak; pobjednici klasa: N1 Batina (AK Dubrovnik racing), N2 Đ.Franić, N3 Cvitić (Istra racing team Pazin), N4 Manenica, A6 Barović (AK Župa Dubrovačka), A7 Pulić, A8 Alduk, E1-11 Grabović (AKK Petar Klepac), E1-14 Petrov (AK RTZ Zadar), E1-15 Utrobičić, E1-16 Jurišić, E1-17 Nišević (AK Župa Dubrovačka), E1-23 Pereković, Klasa 19 Dajak, klasa 20 Szasz; ekipe 1.AK Dubrovnik racing 74 boda, 2.AK Župa Dubrovačka 69, 3.AK Solin 49 – piše na službenoj stranici HAKS-a