U ovoj godini država namjerava s većim iznosima poticati one koji se odluče vratiti iz inozemstva kako bi u Hrvatskoj pokrenuli posao. Dodatno će biti nagrađeni i oni koji će svoje poslovanje razvijati u ruralnim krajevima, piše tportal.hr.

Zbog europskih direktiva mijenjaju se i prava potrošača. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku. I opet će se težnja za zelenijim planetom prelomiti preko leđa potrošača.

‘Europski zakonodavac je rekao da u određenim situacijama kada bi zamjena proizvoda za trgovca predstavljala nerazuman trošak, on može inzisirati na popravku proizvoda’, izjavila je Dijana Kladar, pravna savjetnica u udruzi Potrošač.

Naravno, i potrošač ima pravo na popravak u razumnom roku.

Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača podsjeća da su tražili definiranje „razumnog roka”. Dodaje da je taj pojam u Hrvatskoj relativan i da za popravak automobila traje čak sedam mjeseci. Nažalost, kaže, nismo naišli na odgovor. Odgovora nema ni na pitanje hoće li u ovoj godini napokon biti donesena odluka o zabrani rada trgovina nedjeljom.