Dan karijera Sveučilišta u Dubrovniku ove je godine prerastao u Tjedan karijera s glavnom temom „Gdje je nestao čovjek?“ i bogatim programom radionica, panela i predavanja. Koliko su društvene mreže promijenile kulturu življenja i odnose među ljudima, odavno je tema u javnom prostoru. Jedno je sigurno – Generacija Z (rođeni između 1996. i 2011.) međusobno je povezana više nego prijašnje, i tehnološki su iznimno pismeni.
Aktivni su korisnici društvenih mreža, a prema istraživanjima najviše se koriste YouTubeom, Facebookom, Instagramom, Snapchatom i Twitterom. Međutim, Generacija Z priprema se i/ili je ušla na tržište rada. Ekonomisti smatraju da će osvojiti tržište rada i uz pomoć tehnologija mijenjati svijet. Radi se o visokoobrazovanim ljudima koji imaju svoje zahtjeve. Od poslodavaca ne očekuju isto kao one prijašnje, popularno nazvane baby-boom generacija, generacija X i generacija Y. Gdje je nestao čovjek u ovoj priči, može se postaviti kao pitanje, a mi smo ga postavili na nadolazećem Tjednu karijera, koji će se održati od 4. do 8. ožujka 2019., u organizaciji Službe za profesionalnu orijentaciju i savjetovanje studenata. Uz brojne radionice, predavanja i panele, posebno ističemo središnji događaj Tjedna karijera – panel s temom „Gdje je nestao čovjek?“ a o Z Generaciji i njihovu pristupu politici, vjeri, poslu, ljubavi i različitim životnim pitanjima govorit će: saborski zastupnik Ivan Pernar, generalni vikar Dubrovačke biskupije don Hrvoje Katušić, psihologinja Ljubica Uvodić Vranić i vlasnik agencije Direct Booker Nino Dubretić. Moderator će biti voditelj umjetničkog programa Lazareta Pero Mrnarević. Panel će se održati u četvrtak, 7. ožujka 2019., u 10 sati, u zgradi Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju. Događanja u okviru Tjedna karijera otvorena su za sve zainteresirane.

Na Tjednu karijera sudjeluje i Dubrovačka televizija.