Hrvatska turistička zajednica i ove godine od 19. do 23. veljače predstavlja domaću turističku ponudu na sajmu f.re.e u Münchenu, jednom od najvažnijih sajmova na njemačkom tržištu. Uoči sajma veliko turističko izaslanstvo srednje Dalmacije, točnije 70-ak alkara, alkarskih momaka i članova sinjske gradske glazbe prodefilirali su samim centrom grada na Marienplatzu i izazvali oduševljenje brojnih prolaznika glavnog grada pokrajine Bavarske.
U Münchenu boravi direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo sa Michaelom Hinterdoblerom, izaslanikom Bavarske Vlade i pomoćnikom ministra za međunarodne i europske poslove, s Prinzom Leopold Von Bayernom, vlasnikom tvrtke Konig Ludwig Kaltenberg u čijem je vlasništvu brand Kaltenberg, ali i sa Evelyne Menges, članicom gradske Skupštine grada Münchena. Sajam su danas posjetili državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina, te predsjednik Hrvatske gospodarske
komore Luka Burilović.
„Predstavljanje na sajmu u Münchenu izuzetno nam je važno iz razloga što Nijemci, a posebice stanovnici južnih pokrajina poput Bavarske, godinama čine najveći udio u ukupnom turističkom prometu Hrvatske. Nastup na sajmu ove smo godine obogatili velikim predstavljanjem alkara i naše 300-godišnje jedinstvene manifestacije Sinjska alka, a susreli smo se i s ključnim strateškim partnerima kao što su FTI Touristik, treći po veličini turoperator u Europi te I.D.Riva Tours, turoperatorom koji je specijaliziran za dovođenje njemačkih gostiju u Hrvatsku koji prognoziraju rast potražnje za hrvatskim destinacijama“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu 2020. godine s tržišta Njemačke ostvaren rast od 25 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani, dok se na razini cijele 2020. godine očekuje ukupan rast prometa s njemačkog tržišta u rasponu do 3 posto.
„Dosadašnja razina prodaje s njemačkog tržišta veća je nego li prošle godine što nas iznimno veseli. Veliki utjecaj na rast turističkog prometa ima zračna povezanost te stoga ove godine očekujemo nastavak uspostave dodatnih aviolinija iz Njemačke. Turističko tržište sve se više mijenja pa se tako sve veći broj njemačkih turista okreće prema održivosti, odnosno proizvodima i ponudama s ugrađenom komponentom očuvanja prirode. Stoga, upravo u tom segmentu vidimo veliki potencijal i priliku za jačanje naše pozicije i u budućnosti na ovom za nas iznimno važnom tržištu“, poručio je državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina.