Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu online radionicu na temu „Briga o gostu nikad ne izlazi iz mode“ koja će se održati u četvrtak, 14.10.2021. godine s početkom u 10.00 sati.

Teme radionice:

Očekivanja gostiju – proces pružanja usluge
Utjecaj stavova i uvjerenja na naše obavljanje posla
Kako ostaviti pozitivan prvi dojam na gosta?
Kako na kvalitetu usluge utječu aspekti verbalne i neverbalne komunikacije?
Kvalitetna priprema za obavljanje posla
Komunikacija u situacijama prigovora i reklamacija
Završetak rada s gostom i „trenutak istine“ u turizmu

O predavačici:

Predavačica je gđa. Ines Nanić koja je 2004. godine završila Rochester Institute of Technology Croatia – RIT Hrvatska, a od 2008. godine vlasnica je trgovačkog društva Dubrovnik događanja d.o.o. Nakon rekordne 2019. godine, nastupila je 2020. godina koja je donijela veliki preokret u poslovanju trgovačkog društva. Gđa. Nanić je, unatoč svim otkazanim poslovnim aktivnostima, nastavila raditi „behind the scenes“ kako bi održala poduzeće i pripremila poslovanje za trenutak povratka poslovnih aktivnosti. Dugogodišnjim radom u raznim područjima turističkog sektora, stekla je iznimno iskustvo u ophođenju s gostima u svim fazama komunikacije.

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice: POZIV NA RADIONICU

– maila: dcp@dcp.hr

– mob: 099/261-8966 ili telefona: 020/418-401