HAMAG-BICRO i BOND tim održali su tri specijalističke edukacije na kojima je sudjelovao djelatnik Centra za poduzetništvo d.o.o. Edukacije su održane na teme „Digitalni marketing“, „Operativni marketinški procesi“ i „Istraživanje tržišta i analiza potrošača“ te su bile namijenjene zaposlenicima poduzetničkih potpornih institucija uključenih u mrežu BOND.

Sadržaj edukacije „Digitalni marketing“ obuhvatio je teme vezane za kanale i mogućnosti koje pruža digitalni marketing – SEO, društvene mreže, internet oglašavanje, content marketing.

Fokus edukacije „Operativni marketinški procesi“ bio je usmjeren na neke od najvažnijih marketinških aktivnosti kao što su brendiranje, izrada marketinškog plana te izbor marketinških strategija. Predstavnici poduzetničkih potpornih institucija moći će iskoristiti stečeno znanje prilikom savjetovanja poduzetnika oko izrade strategije pozicioniranja i izgradnje brenda, marketinških planova i pozicioniranja poduzetnika na tržištu s ciljem diferencijacije od konkurencije.

Cilj edukacije „Istraživanje tržišta i analiza potrošača“ bio je upoznati polaznike s raspoloživim alatima i metodama za prikupljanje informacija o tržištu i potencijalnim potrošačima radi pravilnog usmjeravanja daljnjih poslovnih aktivnosti.