Prigodom proslave blagdana sv. Josipa i Dana Općine Vela Luka jučer, 14. ožujka je u centru Vele Luke službeno otvoren novouređeni poslovni ured Poduzetničkog inkubatora Vela Luka te je tim povodom u Općinskoj vijećnici održana prezentacija do sada provedenih aktivnosti i planova za nadolazeće razdoblje.
Među sudionicima ovog događanja bili su: direktorica Centra za poduzetništvo DNŽ Karmen Kutnjak, ravnateljica Srednje škole Vela Luka Ofelija Dragojević, načelnik Općine Blato Ante Šeparović, predstavnici lokalnih razvojnih agencija KORE i BLARE te Udruženja obrtnika Korčula-Lastovo, općinski vijećnici, obrtnici te predstavnici medija.
Na samom početku prisutnima se obratila načelnica Katarina Gugić koja je istaknula kako je osnivanje Poduzetničkog inkubatora Vela Luka bio logičan nastavak djelovanja Općine Vela Luka kao odgovornog dionika gospodarstva na ovom području, koji aktivno pruža podršku, potporu i promociju gospodarstva stvarajući tako povoljnije gospodarske uvjete za dobrobit zajednice.
Slijedila je prezentacija direktorice Poduzetničkog inkubatora Vela Luka Barbare Mirošević koja je predstavila provedbu aktivnosti u skladu s definiranim ciljevima koji osiguravaju savjetovanje poduzetnika početnika, prostor za njihove poduzetničke aktivnosti te razvoj samog poduzetničkog okruženja. Naglasila je kako navedene aktivnosti prate najnovije trendove u pružanju javne usluge poduzetnicima te osiguravaju podršku ciljanim korisnicima kontinuirano i pristupačno.
Konzultant i vlasnik tvrtke TeraBot Zvonko Čuljat, koji je pružao stručnu podršku u osnivanju Poduzetničkog inkubatora Vela Luka, predstavio je kratko ulogu poduzetništva u lokalnoj zajednici i probleme s kojima se poduzetnici danas susreću. Podržao je osnivanje i rad ove poduzetničke potporne institucije te naglasio kako je upravo usluga koju pruža poduzetnicima ključna za budući gospodarski razvoj Vele Luke, ali i cijelog otoka Korčule.
Program je završen prigodnim domjenkom za sve sudionike koji je bio ujedno i prilika za međusobno upoznavanje, druženje i razmjenu iskustava.