I ove akademske godine vladao je veliki interes među poduzetnicima za vidljivost u digitalnom svijetu, a studenti su u dva studijska tunusa izradili 26 web stranica. Najbolje ocijenjene ovogodišnje stranice su: prvo mjesto: Tower d.o.o. , student Ivan Zelentrović, drugo mjesto: Marche j.d.o.o., student Tonko Blotkamp, treće mjesto: Specijalistička Veterinarska Ambulanta za male Životinje Bobanović, student Filip Bobanović Ćolić.
Za prva tri mjesta studenti su dobili priznanja, dok će svim ostalim sudionicima biti uručene prigodne pohvalnice.

Otkad je prije desetak, petnaest godina krenuo proces digitalizacije zaživjela je jedna uzrečica „digitaliziraj se ili umri“. U vrijeme potpunog zastoja tržišta koji je prouzročila korona kriza ta se izjava pokazala istinitom. Klasični način trgovine, klasični poslovni odnosi najednom su preko noći nestali i sve je postalo virtualno. Zakoračili smo u vrijeme kada je potrebnije biti virtualno prisutan putem društvenim mreža ili imati vlastitu web stranicu nego imati poslovni prostor.

Gotovo vizionarski, priprema za ovo danas otpočela je već prije osam godina, kroz suradnju dviju institucija, HGK – Županijske komore Dubrovnik i Sveučilišta u Dubrovniku. Ove dvije institucije kroz projekt izrade web stranica mikro poduzetnicima od strane studenata Odjela za elektrotehniku i računarstvo potpomažu male poduzetnike na putu bolje vidljivosti i prisutnosti u virtualnom svijetu.

Inače, Hrvatska gospodarska komora je prije dvije godine krenula u digitalizaciju poslovnih procesa pod web nazivom Digitalna komora. Projekt WebPoSt, web stranice poduzetnicima od studenata je jedan od modela kojim se želi potaknuti i poslovni sektor na putu ka digitalizaciji, gdje Sveučilište u Dubrovniku tom procesu daje svesrdnu podršku.