Nakon što smo poslali upit Gradu i Turističkoj zajednici, stigao je brzi odgovor što je doista za svaku pohvalu. Napisali su i puno toga što nije bila tema današnjeg upita. Pa krenimo redom.

Na naše prvo pitanje Tko se točno bavi osmišljavanjem promotivnih strategija Grada Dubrovnika? Odgovoreno nam je sljedeće: “Stručne službe Grada Dubrovnika u suradnji sa Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika te Turističkim vijećem provode osmišljavanje promocije grada Dubrovnika kao turističke destinacije na domaćem i međunarodnim tržištu.”

Na pitanje tko je odobrio da se brend Dubrovnika prikaže apstraktnom animacijom i što je najvažnije je li uopće bilo potrebe animirati grad poput Dubrovnika konkretne odgovore nismo dobili. Poručili su kako se “animiranim videom napravio drugačiji pristup promocije Dubrovnika i kako film ističe posebnosti i prednosti Dubrovnika – kao turističkog odredišta, prije svega povijesne činjenice o karantenama i prvoj karantenskoj građevini na svijetu – Lazaretima.”

Između ostalog navode kako je “cilj svake promotivne aktivnosti  privući pozornost različitošću i jedinstvenošću, što je u potpunosti ispunjeno navedenim animiranim videom, koji je svojom duljinom prilagođen suvremenim trendovima i emitiranju putem društvenih mreža”

Cijena izrade animiranog filma je 98.562,50 kuna s PDV-om, a film ‘Respect the city ‘ financirat će TZ Dubrovnik, a sukladno odluci Turističkog vijeća.

“Film je animiran kako bi bio razumljiv svim generacijama i svim jezičnim skupinama, a predstavit će pravila ponašanja u staroj gradskoj jezgri Dubrovnika. Animirani film RTC bio je u pripremi početkom 2020. kada se započelo s pripremom projektnog zadatka, a u suradnji stručnih službi Grada Dubrovnika i TZ Dubrovnik”, naveli su između ostalog u svom odgovoru.

Na neka pitanja nismo dobili odgovore poput onog Tko je odobrio da se brend Dubrovnika prikaže apstraktnom animacijom? i I koliko će koštati film Respect the city? Ta pitanja smo ponovno ponovili i poslali dodatna koja se nameću nakon odgovora.

Pa smo pitali još dodatno.

1. Koje su to stručne službe Grada Dubrovnika koje u suradnji s TZ-om i Turističkim vijećem provode osmišljavanje Promocije Grada? Ljubazno molim da ih se navede.
2. Na osnovu čega ste zaključili kako je navedeni film privukao pozornost svojom različitosti i jedinstvenošću? Gdje se on do sada sve emitirao? Jeste li proveli neku analizu ili anketu na osnovu koje ste došli do tog zaključka?
3. Nitko nije naveo kako je cijena sporna, zanimao nas je samo podatak koliko je izrada filma koštala, obzirom kako se u priopćenju to nije navelo. Međutim sporna je dužina dubrovačkog lakta? Molim komentar na to?
4. Tko je donio odluku da se Respect the city također animira? Znači li to da ukoliko nije animiran neće biti razumljiv svim generacijama?

TRAŽIMO ODGOVORE: Tko je zapravo amenovao onaj famozni animirani crtić o vitezu Orlandu? Poslali smo dodatna pitanja Gradu i TZ-u!