Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Počevši od danas pa iduća tri dana, u Hotelu Dubrovnik Palace, preko 500 uzvanika, panelista i istaknutih govornika razgovarat će se o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije.

Prvi dan započeo je druženjima i sastancima na brojnim terasama i restoranima Hotela Dubrovnik Palace te TV marketu, a službenu dobrodošlicu izrazila je domaća full service agencija Mediavision, ujedno organizator događanja. Uslijedio je i pozdravni govor Pavela Stantcheva iz TV2 Media Group o potencijalno posljednjim danima linearne televizije kakvu poznajemo, sinergiji s telekomima te podsjetio sve prisutne o važnosti interesa i zadovoljstva gledatelja kao krajnjeg korisnika.

Prvi ovogodišnji panel bio je „EON Television: From TV To Entertainment Platform“ United Grupe, vodećeg pružatelja medijskih i komunikacijskih usluga u Jugoistočnoj Europi. Panelisti Adrian Ježina, izvršni direktor Telemach Hrvatska i Telemach Slovenija, Srđan Đurđević, izvršni direktor United Clouda i Nikola Francetić, izvršni direktor NetTV plus diskutirali su o transformaciji i personalizaciji televizije te kako televizijski sadržaj utječe na ponašanje gledatelja.

Zatim je ruski GPM ETV predstavio svoje vrhunske TV sadržaje te premijerno predstavio TV seriju „Stream“, a dan je završio zabavom srpskog Brid TV-a.

Većina programa NEM Dubrovnika 2021 održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021 gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.

NEM Dubrovnik: Nezaobilazni B2B događaj u CEE regiji
NEM Dubrovnik je B2B događaj koji se svake godine fokusira na razvoj TV industrije u CEE regiji. Redovni posjetitelji ključni su predstavnici pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, ali i glumci, producenti, redatelji, pisci i drugi sudionici u audiovizualnoj industriji. Dubrovnik će ove godine ugostiti i finaliste natjecanja u pisanju scenarija „NEM Network“, koji će dobiti priliku sastati se s potencijalnim partnerima, kupcima i/ili investitorima iz industrije.
Dosad je NEM Dubrovnik podržalo više od 200 utjecajnih tvrtki na globalnoj i lokalnoj razini, neke od kojih su Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency i HBO Adria, kao i BBC Studios, ViacomCBS, All3Media International, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Mađarska i mnoge druge.
New Europe Market i agencija Mediavision. New Europe Market (NEM) skupni je naziv za nekoliko događaja koje organizira Mediavision, full service agencija specijalizirana marketing i poslove u TV industriji i šire. Uz već tradicionalni NEM Dubrovnik, 2019. godine predstavljeno je i njegovo zimsko izdanje pod nazivom NEM Zagreb, posvećeno kreativnoj strani TV industrije. A kako bi profesionalci ostali povezani i tijekom ograničavajuće 2020. godine, predstavljena je digitalna platforma NEM Network.