Veliki tjedan se približava, pa tako i tradicionalni Korizmeni koncert Dubrovačkog simfonijskog orkestra. U subotu, 9. travnja u 20 sati u Katedrali održat će se koncert Dubrovačkog simfonijskog orkestra pod vodstvom maestra Ivana Huta, uz solističke nastupe Adele Golac-Rilović (sopran), Tanje Ruždjak (sopran) i Martine Menegoni (mezzosopran). Na programu se nalaze prigodne skladbe:

T. Albinoni: Adagio u g molu, (inst. P. Dešpalj)
G. Verdi: Ave Maria (1880.)
A. Stradella: Aria di Chiesa “Pietà, Signore!” (obr. Pavle Dešpalj)
G. Pergolesi: Stabat Mater, P. 77

************************************************************************
Ivan Hut dirigent i violist, rođen je u Puli 1982. godine. Od svoje 5. godine živi u Splitu te sa 8. godina upisuje violinu u Glazbenoj školi Josipa Hatzea. Za vrijeme svog školovanja u Kraljevini Nizozemskoj pohađao je usavršavanja kod Mo. Kennetha Montgomerya (Orkestar 18. stoljeća ), Mo. Etienne Siebensa i Mo. Antony Hermusa. Sudjelovao je kao asistent prof. Leendersu u projektu Codartsa – koncert Simfonijskog orkestra Codarts na Gergiev festivalu u Rotterdamu kojim je ravnao Mo. Valery Gergiev. Godine 2016. završava studij dirigiranja (bachelor) s opernim debutom „Suor Angelica“ G. Puccinia, u reziji Michala Znanieckog. 2016. godine upisuje magisterijski studij u istoj klasi prof. Leednersa s ciljem specijaliziranja za problematiku i utjecaj „tradicije“ kod izvođenja opera G. Verdija. Među mentorima je bio i Mo.Yannick Nezet Seguin (Metropolitan opera New York). Među najzapaženijim suradnjama izdvajaju se Sinfonia Rotterdam (Concertgebouw Amsterdam), Zagrebačka filharmonija (Novogodišnji te Božićni koncert), Simfonijski orkestar HRT-a (snimanje djela hrvatskih kompozitora), Zadarski i Varaždinski komorni orkestar te Orchestra Sinfonica della Universidad del Guanajuato. Bio je stipendist fonda „ Lovro i Llly Matačić“ te „Het Kersjes fonds“, fundacije za mlade dirigente Kraljevine Nizozemske. Od prosinca 2020. godine maestro Ivan Hut obnaša dužnost dirigenta u Dubrovačkom simfonijskom orkestru.

Adela Golac-Rilović rođena je u Zagrebu. Na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji diplomirala je solo pjevanje 1997. u klasi profesorice Snježane Bujanović-Stanislav te magistrirala 2000. godine u klasi profesorice Dunje Vejzović. Debitirala je u Operi HNK u Splitu ulogom Euridice u operi Jacquesa Offenbacha Orfej u podzemlju 1999. godine. Članica Opere HNK u Zagrebu postala je 2001. godine a prvakinja Opere 2008. godine. Nagrade Nagrada Porin za najbolju izvedbu većeg komornog sastava ili zbora s instrumentalnom pratnjom, odnosno komornog ili simfonijskog orkestra za izvedbu Podnevne simfonije Borisa Papandopula, 2003. Nagrada Marijana Radev za ulogu Mirjane u istoimenoj operi Josipa Mandića u režiji Petra Selema, pod glazbenim vodstvom Nikše Bareza i izvedbi Opere HNK u Zagrebu, 2008. Nagrada Marijana Radev za ulogu Helene u Sicilijanskim večernjima G. Verdija, 2016.

Tanja Ruždjak završila je poslijediplomski studij na Bečkom Universität für Musik und darstellende Kunst Wien u klasi prof. Claudije Visce (2019). Diplomirala je u klasi prof. Martine Zadro 2012., a magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Dunje Vejzović 2013. godine. Uspješno je nastupala u zemlji i inozemstvu (Italija, Austrija, Slovenija, Nizozemska, Španjolska, SAD, Australija i dr.). Kao koncertna pjevačica izvodila je djela poput “Misse Apostolice” G. Wirtha ,”Missu brevis u Bduru” W. A. Mozarta, kantatu “Laudate pueri Dominum“ G. F. Haendela, San ljetne noći F. Mendelssohna, Beethovenovu devetu simfoniju, Stabat Mater G.P. Pergolesija, Stabat Mater A.Dvoržaka i mnoga druga. Redovito nastupa s pijanistom Danijelom Gašparovićem. Dobitnica je više nagrada na međunarodnim natjecanjima (druga nagrada na Međunarodnom pjevačkom natjecanju “Bruna Spiller”, Crna Gora 2012. godine, posebna nagrada na „Vienna International Music Seminar Competition“ u Beču, Austrija 2011. Dobitnica je nagrade „Laureat“ festivala “Allegro vivo” (Horn, Austrija 2014.) i nagrade Zagrebačke filharmonije „Najbolji mladi glazbenik“ 2016. godine.

Martina Menegoni Rođena u Novoj Gradišci gdje završava osnovnoškolsko obrazovanje. U Zagrebu završava srednjoškolsko obrazovanje u Glazbenoj školi Blagoje Bersa, teoretski odjel i solo pjevanja. 2012. Martina Menegoni je diplomirala glazbenu pedagogiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, te povijest umjetnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 20201. Menegoni je studentica solo pjevanja na Sveučilištu Juraj Dobrila u Puli. U travnju 2015. Martina osvaja treću nagradu na “International Singing Competition Ferruccio Tagliavini” nakon koje sljedi koncertni angažman u Graz Operi. Od svojeg debija 2014.g. u ulozi Hänsela u operi “Hänsel und Grätel” E. Humperdincka u HNK u Zagrebu, gđa Menegoni je ostvarila brojne uloge. U koncertnoj izvedbi Wagnerovih “Die Walküre” pjevala je ulogu Roßweiße u HNK u Zagrebu i muzeju Mimara te je ostvarila ulogu Druge dame (Mozart, “Čarobna frula”) u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski. Na festivalu Osorske glazbene večeri u ljeto 2019. Martina kreira ulogu Vile u praizvedbi opere “Plava ptica” hrvatske skladateljice Olje Jelaske pod vodstvom Berislava Šipuša i Cantus Ansambla. U ljeto 2021. Martina je izabrana od strane “Bayreuther Festspiele” za sudjelovanje u masterclassu “Mladih wagnerijanskih pjevača” pod vodstvom Johna Lundgrena na istom festivalu na kojem izrađuje svoje wagnerijanske uloge, te pjeva veliku scenu Waltraute iz Wagnerovog “Sumraka Bogova”. Na koncertnom podiju gđa. Menegoni je sudjelovala kao jedna od solistica uz Zagrebačku Filharmoniju u izvedbi Debuusyeva Trois Nocturnes – “Sirènes” pod ravnanjem Leopolda Hagera. U veljači 2018. gđa. Menegoni je nastupila kao alt solist u izvedbama poznatog oratorijskog djela “Stabat Mater” G. Pergolesija s Orkestrom Mladih Glazbenika na tri koncerta (Zagreb, Šibenik, Pregrada) koji su snimani za Laudato TV. U 2019. gđa Menegoni nastavlja koncertnu djelatnost angažmanima u Dvorakovim “Stabat Mater” i Vivaldijevoj “Gloriji”.